Hrana pred vadbo

Telesna vadba in pravilna prehrana se odlično dopolnjujeta, če le vemo, kaj naše telo v določenem trenutku potrebuje. Pred vadbo naj bi sicer zaužili živila, ki nas bodo oskrbela s potrebno energijo, kljub napisanemu pravilu pa ne smemo pozabiti, da niso vsa živila, kljub svojim lastnostim, primerna za uživanje pred telesno aktivnostjo.

Trdo kuhana jajca so odličen vir beljakovin, vendar ne vsebujejo potrebnih ogljikovih hidratov, ki bi telo nasitili z energijo in pospešili telesno zmogljivost organizma. Beljakovine, ki so prisotne v jajcu, potrebujejo tudi veliko časa za samo razgraditev, kar lahko upočasni našo pripravljenost za vadbo.

Jajca si zato privoščite zjutraj v obliki zdravega zajtrka, ki ga potrebujemo za normalno delovanje, prav tako pa nas bodo odlično nasitila, da bomo lažje zdržali do naslednjega obroka.

Zelene banane

Mnogo ljudi zaradi trše strukture in manj sladkega okusa izbira banane z zeleno lupino, kar organizmu povzroča veliko dela. Zelene banane še niso dozorele, zato škrob nima časa, da bi se popolnoma pretvoril v sladkor, kar se je pri bananah z rumenim ali celo nekoliko rjavim olupkom že zgodilo. Uro pred treningom si zato brez zadržkov privoščite zrelo banano, ki vas bo oskrbela s potrebno energijo, zvišala raven krvnega sladkorja in obenem pomirila želodec.

Vir: zadovoljna.si