Kaj na Googlu iščejo bogati, kaj revni?

Raziskava, ki so jo opravili v ZDA, je bila izvedena tako, da so posebej obravnavali uporabnike iz revnejših držav in uporabnike iz premožnejših držav. Zajeli so podatke o uporabi Googla zadnjih 10 let, kar naj bi bil dovolj velik vzorec, da lahko z gotovostjo potrdijo ugotovitve. Rezultati naj bi nakazovali na precejšnjo razliko med revnejšimi in bogatejšimi uporabniki.

V Kentuckyju, Arkansasu, Maineu, New Mexicu in Oregonu, kjer živi večinoma revnejše prebivalstvo, uporabniki v iskalnik najpogosteje vpisujejo besede, povezane z zdravjem, hujšanjem, vero, iščejo video igrice in se zanimajo za orožje.Precej pogosto naj bi vpisovali tudi besede s področja vraževerja in pekla.

Po drugi strani v državah, kjer živi več bogatejših, kot so  Nebraska, Iowa, Wyoming in v večini držav na vzhodni in zahodni obali, uporabnike zanimajo fotoaparati, potovanja, oprema za dojenčke in otroke ter fitnes naprave. Skupni področji vsem sta Oprah Winfrey in Superbowl, ugotavljajo.

Vir: moskisvet.com