S hojo nad pomladansko utrujenost

 

Zgodaj pomladi se marsikdo počuti razdraženo in brez energije. Nikar se ne prepustite nejevolji, ampak se postavite na noge in – začnite hoditi! Pomlad je čas aktivnosti, ko moramo svoje telo prebuditi iz zimskega spanja in melanholije. Pomladne utrujenosti ne boste premagali z lenim posedanjem po »kavicah«, ampak s fizično aktivnostjo.

 

Hoja je ena od najboljših oblik aerobne vadbe, pri kateri praktično ni možnosti, da bi se poškodovali. Poleg tega je povsem brezplačna. Od nas ne zahteva posebnega časa, saj lahko hodimo že na poti v službo, gremo peš po opravkih ali v trgovino. Pravo doživetje pa so seveda spomladanski sprehodi v naravi.

Če vam fizična aktivnost, kot je tek, ni blizu, izberite hojo. Hoja pomaga zniževati tveganje za nastanek srčno-žilnih bolezni in diabetesa tipa 2. Kdor redno hodi, ima tudi manj težav s povišanim holesterolom v krvi. Če hodite nekaj ur tedensko (vsaj eno uro na dan), boste zmanjšali celo tveganje za nastanek raka. Hoja dobrodejno vpliva na mentalno zdravje, saj deluje protistresno, odpravlja anksioznost in depresijo.

Vir: bodieko.si