S plavanjem do izklesanega telesa

Plavanje je ena najbolj zdravih aktivnosti, ki se priporoča prav vsakomur. Poleg tega, da boste s pomočjo plavanja oblikovale vse telesne mišice, so ameriški zdravniki v raziskavi dokazali, da so ženske, ki plavajo večkrat na teden ali celo vsak dan, manj podvržene tveganju, da zbolijo za rakom na dojki.

Plavanje je ena izmed najstarejših oblik športa, zanj pa je značilno, da aktivira vse mišice v telesu ter izboljša delovanje srca in pljuč. Rekreacija v vodi je posebej primerna tudi za osebe s prekomerno telesno težo, tiste, ki jih mučijo artritis, krčne žile in navsezadnje tudi tiste, ki jim primanjkuje kondicije. Klinične raziskave so potrdile, da ljudje, ki veliko plavajo, lažje sproščajo živčni sistem, odpravljajo stres, negativno energijo pa z vsakim zamahom pretvorijo v pozitivno.

ehniko in hitrost plavanja je treba prilagoditi našim zmožnostim. Mladim tako bolj priporočajo plavanje kravla in delfina, medtem ko sta tehniki prsno in hrbtno bolj primerni za starejše osebe, saj nista zahtevni za telo, prav tako pa tudi manj obremenjujeta mišice. Seveda pa vsak stil oblikuje mišice, še posebej prsne in hrbtne. Da bo plavanje učinkovito za naše telo, moramo plavati najmanj trikrat na teden po 30 minut ali vsak dan po 15 do 20 minut. V vodi pa lahko izvajate tudi različne vaje, s pomočjo katerih boste oblikovale mišice na nogah in trebuhu.

Vir: zadovoljna.si

 

Plavanje je ena najbolj zdravih aktivnosti, ki se priporoča prav vsakomur. Poleg tega, da boste s pomočjo plavanja oblikovale vse telesne mišice, so ameriški zdravniki v raziskavi dokazali, da so ženske, ki plavajo večkrat na teden ali celo vsak dan, manj podvržene tveganju, da zbolijo za rakom na dojki.

Plavanje je ena izmed najstarejših oblik športa, zanj pa je značilno, da aktivira vse mišice v telesu ter izboljša delovanje srca in pljuč. Rekreacija v vodi je posebej primerna tudi za osebe s prekomerno telesno težo, tiste, ki jih mučijo artritis, krčne žile in navsezadnje tudi tiste, ki jim primanjkuje kondicije. Klinične raziskave so potrdile, da ljudje, ki veliko plavajo, lažje sproščajo živčni sistem, odpravljajo stres, negativno energijo pa z vsakim zamahom pretvorijo v pozitivno.

ehniko in hitrost plavanja je treba prilagoditi našim zmožnostim. Mladim tako bolj priporočajo plavanje kravla in delfina, medtem ko sta tehniki prsno in hrbtno bolj primerni za starejše osebe, saj nista zahtevni za telo, prav tako pa tudi manj obremenjujeta mišice. Seveda pa vsak stil oblikuje mišice, še posebej prsne in hrbtne. Da bo plavanje učinkovito za naše telo, moramo plavati najmanj trikrat na teden po 30 minut ali vsak dan po 15 do 20 minut. V vodi pa lahko izvajate tudi različne vaje, s pomočjo katerih boste oblikovale mišice na nogah in trebuhu.

Vir: zadovoljna.si