Telesna vadba pozimi

Telesna vadba je ključnega pomena za zdravje in dobro počutje. In če mislite, da vam pozimi ni treba vaditi, se motite. V tem času je vadba morda še pomembnejša kot poleti, saj pozimi več časa preždimo v stanovanju in jemo bolj kalorično hrano. Pomanjkanje telesne vadbe se lahko kaj kmalu pokaže v odvečnih kilogramih in celo na zdravju. Redna vadba bo pripomogla tudi k višjemu nivoju energije, produktivnosti in boljšemu počutju na splošno. Zakaj je torej vadba pozimi tako pomembna?

Izboljšuje imunski sistem

V kombinaciji z zdravo prehrano je redna vadba odlično sredstvo za izboljšanje imunskega sistema, telesna pripravljenost pa zmanjšuje tveganje za prehlad ali gripo. Že deset minut aktivne vadbe lahko pri počutju človeka naredi veliko, seveda pa izberite tisto, ki vam najbolj ustreza, pa naj bodo to poskoki s kolebnico ali zgolj sprehod v naravi.

 

Adijo, kalorije

V mrzlih dneh prija bolj kalorična in težka hrana, a to hkrati pomeni, da velikokrat zaužijemo več kalorij, kot pa jih telo potrebuje. Če niste telesno aktivni, se kalorije nalagajo prav tam, kjer jih najmanj želite. Namesto da se obremenjujete, s koliko kilogrami boste vstopili v poletje, ko boste morali pogosteje pokazati golo kožo, raje redno trenirajte in kalorije se bodo kar stopile. Zdaj lahko maščobne obloge namreč še skrijete pod plaščem, kmalu pa jih ne boste mogli več …

 

Za boljše počutje

Če smo telesno šibki in utrujeni, le težko dlje časa ostanemo motivirani, učinkoviti in pozitivno naravnani, svoje pa dodajo še sivi in mrzli zimski dnevi ter dolge noči. Na vreme kratkoročno res ne moremo vplivati, lahko pa poskrbimo, da se bomo kljub sivini počutili dobro. Poskusite z rekreacijo v stanovanju ali na prostem in pri njej vztrajajte – raziskave so pokazale, da telovadba spodbuja izločanje endorfinov, tako imenovanih hormonov sreče.

Vir: bodieko.si